oj chyba będzie klapa od bagażnika do malowania...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Arti23
    Elegance
    S_OCP Member
    • 2005
    • 892
    • Superb II combi (3T5)
    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

    #26
    ale rękojmi niestety jest tylko rok
    Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

    Komentarz

    • ===Tomy===
      Rider
      • 2006
      • 552

      #27
      Zamieszczone przez S3 CHRIS
      można kożystać albo z gwarancji 3 lata albo z rękojmi równolegle pod warunkim wykonywania przegladów
      Oj chyba nie do końca. Rekojmia jest krótsza.
      Jutro zadzwonie do ASO i wywiadowczo wypytam o szczegóły.
      Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
      Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
      Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

      Komentarz

      • zygus20
        Classic
        • 2006
        • 6

        #28
        wiem coś o tym u mnie jest to samo tylko ze ja mam combi rok 01, nie iwm jak jest w przypadku drugiego właściciela czy gwarancja tez wtedy obejmuje na blachę i czy nie będą się czepiac że autko jest od 2 lat nie serwisowane
        pozdro

        Komentarz

        • ===Tomy===
          Rider
          • 2006
          • 552

          #29
          Zamieszczone przez zygus20
          wiem coś o tym u mnie jest to samo tylko ze ja mam combi rok 01, nie iwm jak jest w przypadku drugiego właściciela czy gwarancja tez wtedy obejmuje na blachę i czy nie będą się czepiac że autko jest od 2 lat nie serwisowane
          pozdro
          W korespondencji otrzymanej z ASO dowiedziałem się, że w przypadku kiedy w aucie okres 3 letniej gwarancji już wygasł naprawa lakiernicza jest na koszt klienta. Usługa opatrzona jest roczną gwarancją od momentu wykonania.

          Zatem w Twoim przypadku nie masz szans na malowanie w ramach gwarancji.
          Nie mylić gwarancji lakieru z 10 letnią gwarancją na perforacje blach.
          Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
          Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
          Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

          Komentarz

          • adik_s
            Rider
            • 2005
            • 259

            #30
            wiec tak, lakier odpadł po wyjeżdzie z myjni wiecj mój tata wybrał sie wreszcie do ASO o czym nawet nie wiedziałem, zrobili zdjęcie i teraz czekamy na odp z Poznania chyba czy skądś tam.. sie zobaczy co wymyślą,, wygląda paskudnie ;/ i autko ponad 3lata wiec nie wiem czy coś z tego wyjdzie...

            [ Dodano: Sob 14 Paź, 06 14:13 ]
            ha! w czwartek odstawiamy skodzine do salonu i będą robić klape. ciekawe tylko jak zrobią :P

            [ Dodano: Czw 16 Lis, 06 14:59 ]
            jednak termin sie przesunął i w poniedziałek tj 20.11 do malowania, zobaczymy jak sie postarają...

            [ Dodano: Pon 27 Lis, 06 21:16 ]
            no i po malowaniu... szczerze powiem- nie wiem co powiedzieć... niby pomalowane, calej klapy nie widzialem jeszcze czystej bo pogoda taka a nie inna.. szyba została troszke podniesiona co moze jest i na plus ale... lakiernik wymyslił jakieś dziwne gumki,cos jakby uszczelka ale wystając na zewnątrz ;/ nie wiem czemu ma to sluzyc ale nie wygląda rewelacyjnie. Jutro chyba jedziemy do ASO im to pokazać ciekawe co powiedzą...
            A co to zasad gwarancji, o któyfch mówił Porter - octa nie byla serwisowana w ASO, a jednak uznali reklamacje... jak mi sie uda to jutro wrzuce fotke
            Załączone pliki

            Komentarz

            • Lashlo
              L&K
              S_OCP Member
              • 2007
              • 1455

              #31
              Panowie!
              I mnie fatum klapy dopadlo
              Pare dni temu po myciu auta zobaczylem,ze luszczy mi sie lakier (widac gola blache) w miejscu,gdzie konczy sie ta listwa,w ktorej sa zamocowane lampy oswietlenia tablicy rejestracyjnej
              Autko ma 2,5 roku,na szczescie serwisuje dalej w ASO a ksiazka ze wszystkimi wpisami byla warunkiem jakiejkolwiek rozmowy. Dzis pan porobil fotki,sporzadzil protokol i kazal czekac na tel,bo to najpierw do Poznania,pozniej ponoc do Czech i tam decyzja co dalej. Mam nadzieje,ze mi uznaja,ponoc to standard w OI.
              Dam znac jak sie sprawa zakonczyla.
              Ale na marginesie,to coraz bardziej mnie ta moja kochana octa drazni...od nowosci u mnie,lozysko juz polecialo,synchronizator II biegu tez (na gwarancji obie usterki usunieto),zaraz po gwarancji padl pedal gazu uniemozliwiajac dalsza jazde (600zl),teraz lakier z klapy odpada...

              [ Dodano: Czw 04 Mar, 10 15:54 ]
              No i pozytywna informacja.Wlasnie dowiedzialem sie,ze uznaja na gwarancji i beda lakierowac mi klape.Teraz tylko oby zrobili to dobrze...

              [ Dodano: Nie 21 Mar, 10 10:13 ]
              Zrobili,wszystko OK.

              Komentarz

              • miras1982
                Drive
                • 2010
                • 72
                • Octavia II (1Z3)
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                #32
                Witam

                Forumowicze mam problem z rdzą tylnej klapy i nad przednią szybą jest bombel w piątek jestem umówiony na salonie. Myślę, że uda się to załatwić. Jak oni nakładają ten ocynk?

                Komentarz

                • Rekin Chlebojad
                  Rider
                  • 2010
                  • 474

                  #33
                  Zamieszczone przez miras1982
                  Jak oni nakładają ten ocynk?
                  nie tyle jak nakładaja, tylko cała karoserja jest maczana (cos tam robione, nie pamietam czy elektrycznie czy cos mi sie nie pokiełbasiło)i tyle, to nie jest pryskane, w serwisie ci nikt ocynku nie da, zostanie wyczyszczone do gołej "zdrowej" blachy, jak trzeba przyszpachlowane "dla wyrownania" podkład, lakier, klar i koniec, jesli to nie zaprawka to bedzie wypalane w piecu, jak zaprawka zwykły lakier szybkoschnacy, i jak dobrze zrobione masz 5 lat spokoj.

                  PS : jeszcze ci powiem że np: HONDA nie ocynkowuje wogole swoich samochodow, bynajmniej tak jest z moja CR-V 06/07 i z Civic UFO z 2007r, zero ocynku, wiem sprawdziłem, i jakos auta nie rdzewieja, poprostu maja inna metode malowania może, a napewno lepsze materiały.
                  [scroll:d077aef450]Moja Czesia 1.6 TDI CR DSG---SPRZEDANA------> Jest Lexus CT200h [/scroll:d077aef450]

                  Komentarz

                  • miras1982
                    Drive
                    • 2010
                    • 72
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                    #34
                    Zgadzam się

                    Z tego co piszą to elektrycznie jest nakładany ocynk. Gadałem dzisiaj w serwisie z kolesiem i klapa z tego. Jak kupiłem auto to było 4 tyś przekroczony limit wymiany oleju, więc się wystraszyłem i w drodze do domu wstąpiłem do stacji wymieniającej olej. Wymieniłem olej, filtry i było ok. A teraz się okazało, że moja książka serwisowa leżała na siedzeniu i fachowiec olejowy wbił mi w nią wymiane oleju. Co najlepsze jeszcze podbił pieczątką tego zakładu I wszystko przez ten wpis nie ma szans na gwarancyjną naprawę powłoki lakierniczej. Tylko mnie jedno nurtuje dlaczego gwarancja serwisowa ma decydować o gwarancji lakierniczej skoro auto nie było bite na 100%?

                    Komentarz

                    • EFENDI
                      Drive
                      • 2010
                      • 97

                      #35
                      Re: Witam

                      Zamieszczone przez miras1982
                      Forumowicze mam problem z rdzą tylnej klapy i nad przednią szybą jest bombel w piątek jestem umówiony na salonie. Myślę, że uda się to załatwić. Jak oni nakładają ten ocynk?
                      Nieco zaskoczony jestem tym, ze.. ze auto z grupy Vw są takie problemy tak wczesnie. Cholera nie powinno tego być!
                      Co do ognisk korozji pod szybą tylną w OI Combi, gdzie woda stoi, problem ten nie tylko Skode dotyczy. MIałem rownolegle dwa Punciaki II i ten, który był bardziej dbany, garażowany własnie dostał takiej mikro wysypki pod szybą. Lakiernik moj stwierdził, abym wyluzował, bo jest tak wczesne stadium, ze zawczesnie na kilka niewielkich pecherzyków wielkości 2-3 mm sciagać szybe, czyścić, malować- "poczekaj az bedzie wicej, warte to roboty".
                      Pokazał mi stojący obok 407 SW z rozbitym przodem, tam w Kombiku francuzi wpadli na inny pomysł- specjalna folia w postaci paska, który wlaśnie naklejony zasłania, okleja tą krawędz, ten obszar podszybia. Oczywiscie folia przezroczysta, trudnowidoczna, i dosć twarda jakby podobna do tych folii które są na błotnikach tylnich, przy dolnych krawędziach.Może to byłby pomysł??
                      Czy Skoda Auto poza lakierowaniem coś robi??Uwazam ze jesli sa takie zdarzenia nalezy wprowadzić działania naprawcze a nie doraźne... procedury systemu zarządzania jakościa obligują ich do tego.

                      pozdro
                      OI Combi 1.6 LPG BFQ

                      Komentarz

                      • miras1982
                        Drive
                        • 2010
                        • 72
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BSE 1.6 MPI 102 KM

                        #36
                        !!!!

                        Kolego EFENDI też się zaskoczyłem, gdyż miałem dobrą opinie na temat skody. Jezdziłem fabią i tam oprócz tego, że po każdem deszczu włączał się check i wyłanczał po przejechaniu kilku kilometrów nic się nie działo. Dlatego też poszedłem tą drogą i kupiłem Octavie, ale coraz bardziej zastanawiam się nad sprzedażą Octavi i kupnem jakiegoś Passata w combi. Szkoda mi troszkę bo auto ma przejechane dopiero 113 tyś, ale już miałem Ibize z 94 roku rdzewiejącą i niechcę mieć takich samych problemów ze skodą. Pozdrawiam.

                        Komentarz

                        • EFENDI
                          Drive
                          • 2010
                          • 97

                          #37
                          Re: !!!!

                          Szkoda mi troszkę bo auto ma przejechane dopiero 113 tyś, ale już miałem Ibize z 94 roku rdzewiejącą i niechcę mieć takich samych problemów ze skodą. Pozdrawiam.[/quote]

                          94 rok, ładny wiek. Nieoczekujmy znów aut w stylu Volvo 240 czy 740 które na korozje miałay solidne przeciwciała we krwi. W moim punto które poszło, własnie po 7 latach wyszła pierwsza "wysypka" i to pod szybą, drugie które zostało, no tabene uzytkowane z wiekszą intensywnością, ma jedynie pocieniony, lekko porysowany lakier od mycia szczotką go- zadnych wżerów, oznak korozji.
                          Kilku moich znajomych ma bardzo podobne spostrzeżenia nt. korozji aut garażowanych, jakby bardziej podatrne były a te stojące na zewn że lepsze..
                          Ale aby szanująca sie firma mająca w motto: "Skoda, przemyślane rozwiązania" nie pomyślała o zapisach swego systemu i ciągłej jego doskonałości ??? To troche nie tak, własnie dla blachy myślę nad Octavią, bo powaznie brałem pod uwage Mondziaka kilkulatka.
                          OI Combi 1.6 LPG BFQ

                          Komentarz

                          • miras1982
                            Drive
                            • 2010
                            • 72
                            • Octavia II (1Z3)
                            • BSE 1.6 MPI 102 KM

                            #38
                            Moja skoda jest raczej intensywnie użytkowana. Stoi "pod chmurką" i ciągle gdzieś nią śmigam.

                            Komentarz

                            • olo2411
                              Drive
                              • 2008
                              • 53

                              #39
                              Witam, A czy ktoś miał problem z odrzuceniem gwarancji w którym podanie przyczyny było, iż tylko raz dany element naprawiają ?? Przeglądy wszystkie w ASO, lakier nie uszkodzony tylko pojawił się pęcherz pod lakierem.
                              Po 8 latach 1.9TDI ASV auto zmieniło właściciela

                              Komentarz

                              • maxdax
                                Drive
                                • 2010
                                • 94

                                #40
                                Mam pytanie: U mnie na rogach pod listwą która jest nad tablica rejestracyjna wyskoczyły purchelki, czy to się jeszcze kwalifikuję na naprawę gwarancyjną? Auto jest z 2003 roku (wszystkie wpisy w książce)

                                Komentarz

                                • ruwado
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 14891
                                  • Octavia IV (NX3)

                                  #41
                                  Zamieszczone przez olo2411
                                  Witam, A czy ktoś miał problem z odrzuceniem gwarancji w którym podanie przyczyny było, iż tylko raz dany element naprawiają ?? Przeglądy wszystkie w ASO, lakier nie uszkodzony tylko pojawił się pęcherz pod lakierem.
                                  raz, czy do skutku? każda naprawa w ramach gwarancji ma dać efekt naprawienia!!!!, a nie próby naprawienia i umycia rąk. jak naprawili RAZ i nic nie dało, znaczy się, że gówno zrobili.

                                  Zamieszczone przez maxdax
                                  Mam pytanie: U mnie na rogach pod listwą która jest nad tablica rejestracyjna wyskoczyły purchelki, czy to się jeszcze kwalifikuję na naprawę gwarancyjną? Auto jest z 2003 roku (wszystkie wpisy w książce)
                                  to też raczej znany problem - nie jest to uszkodzenie mechaniczne, tylko wina wadliwie zaprojektowanej albo założonej listwy. Wg. mnie powinni robić.
                                  pozdrawiam - Darek

                                  Komentarz

                                  • aqq
                                    Drive
                                    • 2011
                                    • 60

                                    #42
                                    Potrzebuję męskiej rady
                                    Otóż porysowaliśmy przednią klapę naszej skody przy czyszczeniu kleju, czyściliśmy wieczorem gąbką która okazała się zbyt szorstka co zobaczyliśmy dopiero rano... są trzy plamy jakby zmytego lakieru, takie zmatowione miejsca. O gwarancji nawet nie myślę, bo ewidentnie nasza wina. Pytanie do Was czy uda się to jakoś zniwelować środkami? woskiem? kupiłam jakiś preparat do polerowania mechanicznego i tym chcemy spróbować. W najgorszym wypadku czeka nas malowanie przedniej klapy. Zna ktoś może koszt w salonie?
                                    Z góry dziękuję za rady

                                    Komentarz

                                    • S3 CHRIS
                                      Elegance
                                      • 2006
                                      • 979
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                      #43
                                      mozna to napewno wypolerować za pomocą papieru sciernego np 3M 2000 lub 2500 oczywiscie u lakiernika ok 50% tego zejdzie

                                      koszt ok 700

                                      [ Dodano: Pią 05 Sie, 11 17:56 ]
                                      Zamieszczone przez ruwado
                                      Zamieszczone przez olo2411
                                      Witam, A czy ktoś miał problem z odrzuceniem gwarancji w którym podanie przyczyny było, iż tylko raz dany element naprawiają ?? Przeglądy wszystkie w ASO, lakier nie uszkodzony tylko pojawił się pęcherz pod lakierem.
                                      raz, czy do skutku? każda naprawa w ramach gwarancji ma dać efekt naprawienia!!!!, a nie próby naprawienia i umycia rąk. jak naprawili RAZ i nic nie dało, znaczy się, że gówno zrobili.

                                      Zamieszczone przez maxdax
                                      Mam pytanie: U mnie na rogach pod listwą która jest nad tablica rejestracyjna wyskoczyły purchelki, czy to się jeszcze kwalifikuję na naprawę gwarancyjną? Auto jest z 2003 roku (wszystkie wpisy w książce)
                                      to też raczej znany problem - nie jest to uszkodzenie mechaniczne, tylko wina wadliwie zaprojektowanej albo założonej listwy. Wg. mnie powinni robić.
                                      tak jak najbardziej pod warunkiem wypełnionek ks.serwisowej
                                      ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                                      ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                                      Komentarz

                                      • miras1982
                                        Drive
                                        • 2010
                                        • 72
                                        • Octavia II (1Z3)
                                        • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                        #44
                                        siemka

                                        Koledzy wystąpiła u kogoś z Was korozja pod zamkami tylnych drzwi? Chodzi mi o zamki na nadkolu bo zauważyłem po obu stronach pryszcze.

                                        Komentarz

                                        • natash
                                          RS
                                          • 2011
                                          • 2599

                                          #45
                                          Słyszałem że to przypadłość skód kombi, ale nie wiem czy O1 czy też O2, mechanik radził mi zdjąć tapicerkę i czymś antykorozyjnym popsikać tam gdzie jest mocowana tablica rejestracyjna od wewnątrz ile się da, bo klapa jest narażona na zmiany temperatur, a niema w tapicerce na niej wentylacji i dlatego przy tablicy rejestracyjnej wychodzi "rudy", mówił, też że niektórzy nawiercają tam tapicerkę przy szybie, żeby woda odparowywała.

                                          Komentarz

                                          Pracuję...